Rólunk

Iskolánk gyökere 1993-ra nyúlik vissza. Kezdetekkor célként fogalmaztam meg az egyéni és kis létszámú oktatás minőségi keretek közti bevezetését, egy újfajta játékos oktatási irányvonallal kiegészítve. A kezdeményezés sikeresnek bizonyult, így a létszám növekedésével hamar úszóiskolává fejlődött a vállalkozás. Oktatási tevékenységünk tovább bővült egy speciális hidroterápiás (HRG) módszerrel és gyógyúszással, majd a tornatermünk megalkotásával további terápiás módszerekkel (Ayres, Alapozó, TSMT) hogy a problémás vagy fogyatékkal élő gyermekeknek is segíteni tudjunk. Mára jelentős létszámú közösséget tudhatunk magunk mellett és képzett edzők, pedagógusok, gyógypedagógusok, terapeuták várják a jelentkezőket.

Olyan irányvonalat választottam, ami korábban nem volt ismert az úszásoktatás terén, mégpedig az élményközpontú játszva tanulás módszerét. Szerettem volna eltérni a korábbi „poroszos” irányvonaltól, ami túlszabályozza a gyerekeket, helyette inkább a szabadabb, fantáziát – kreativitást megmozgató játékos irányba nyitni. Úgy vélem, ma az alternatív oktatási irányzathoz állunk közelebb módszerünkkel, de az eredményes oktatás érdekében a rendet, figyelmet mi is megköveteljük.

Egy vidám csapat, aki nem riad vissza semmilyen kihívástól és feladattól, ugyanakkor bátran mer játszani legnagyobb gyerekként a foglalkozások alatt.

Az oktatás sikerének kulcsa a létszám és a gyermek-oktató kapcsolatában rejlik. Az oktatás során igazodunk a gyermekek által diktált tempóhoz, mert az erőltetés nem vezet sikerre. A gyermekek világába a játékosságon és fantázián keresztül vezet az út, ezért kifejlesztettünk egy módszert, melyben a játékot és mesét hívjuk segítségül munkánk során, így téve élvezetesebbé a tanulást.